مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-16سياسي

رییس جامعه مدرسین: مدیران به وعده های خود عمل کنند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مدیران باید به وعده ها و قول هایی که می دهند جامه عمل بپوشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس استان بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در جمع مردم شبانکاره، اظهار داشت: این محفل متعلق به جده سادات دخت رسول خدا، صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، افزود: مردم شبانکاره به ولایتمداری، عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و عزاداری و هیئات مذهبی شناخته شده اند.

مردم خوب این منطقه در تمامی صحنه های انقلاب حضور مداوم دارند و امروز نیز در این محفل به عشق صدیقه طاهره(س) حضور پیدا کرده اند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه بهره مندی از خدمات درمانی مناسب حق مردم شبانکاره است، گفت: مدیران باید به وعده ها و قول هایی که می دهند جامه عمل بپوشانند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خدای متعال بر ما منت گذاشته است تا نسبت به اهل بیت(ع) شناخت، معرفت و عشق داشته باشیم، گفت: به گفته پیامبر(ص) خداوند تمام خیر و خوبی را یک جا به انسان مومن عنایت کرده است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از مهم ترین شیوه های تعلیم و تربیت شیوه الگویی است، افزود: به عبارتی ما در تعلیم و تربیت سخنرانی و نصیحت می کنیم، تا یک مجموعه در مسیر تعلیم و تربیت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جامعه مدرسین: مدیران به وعده های خود عمل کنند

رییس جامعه مدرسین: مدیران به وعده های خود عمل کنند