مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 21:302023-11-30اقتصادي

سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در سال جاری به ارزش هزار و 90 میلیارد ریال در این استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: امروز یکی از دغدغه های مردم همچنین یکی از ماموریت هایی که پلیس با آن مواجه است، قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی بوده که متاسفانه توسط برخی افراد با خودروهایی تحت عنوان شوتی قاچاق می شود.

وی افزود: خودروهای شوتی کاربری حمل سوخت نداشته بلکه به صورت خطرناکی سوخت را داخل خودور حمل و قاچاق می کنند و با سرعت های پرخطر موجب خسارت به رانندگان همچنین صدمه زدن به شهروندان و مسافرانی می شوند که در مسیر جاده در حال تردد هستند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 45 نفر از رانندگان خودروهای شوتی، سرنشینان و مسافران دیگر خودروها متاسفانه در آتش زیاده خواهی این افراد جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: در این مدت بیش از سه هزار خودرو که به نحوی در حمل غیر مجاز کالا و سوخت فعالیت داشتند، توقیف شده که از این تعداد هزار و 358 دستگاه، خودرو شوتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد