مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-07سياسي

چرا گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران پاسخ رسمی به اتهامات را نادیده می گیرد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد بینا؛ فعال حقوق بشر نتایج یک دهه حضور خود در اجلاس های حقوق بشری و گفت وگو با گزارشگران ویژه کشوری و گزارشگران موضوعی را در قالب کتابی منتشر کرده و خلاصه آن را در قالب مقاله علمی در اختیار تسنیم قرار داده .

- شورای حقوق بشر مدعی است که ارسال سؤال به کشور ها در مورد اتهامات، از روش های راستی آزمایی مسایل مختلف است؛ اما گزارشگر ویژه ایران علی رغم دریافت پاسخ ها به اتهامات وارده، نوشته تهیه شده دیگران را قرائت می کند؛ چون به دنبال تمدید مأموریت خود است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد بینا؛ فعال حقوق بشر نتایج یک دهه حضور خود در اجلاس های حقوق بشری و گفت وگو با گزارشگران ویژه کشوری و گزارشگران موضوعی را در قالب کتابی منتشر کرده و خلاصه آن را در قالب مقاله علمی در اختیار تسنیم قرار داده است که در چند شماره با عنوان نیمه تاریک حقوق بشر بین الملل منتشر خواهد شد، آنچه می خوانید بخش چهاردهم و پایانی این مطلب است.

اعلامیه جهانی حقوق بشر و نیمه تاریک آن اعلامیه حقوق بشر در سال 1948 در یک اقدام تشریفاتی توسط همسر رییس جمهور آمریکا (النور روزولت) در سانفرانسیسکو رونمایی شد، این اعلامیه برگرفته از اعلامیه حقوق بشر انقلاب فرانسه و بیانیه اعلام استقلال آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران پاسخ رسمی به اتهامات را نادیده می گیرد؟

چرا گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران پاسخ رسمی به اتهامات را نادیده می گیرد؟