مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-02سياسي

بهادری جهرمی: دولت دیوار میان خود و مردم را برداشته است


دولت دیوار بین خود و مردم را برداشته و به جای ارتباط ویدئو کنفرانسی به میان مردم رفته است و اگر کشاورزان اصفهانی و یا مردم در داروخانه 13 آبان اعتراض دارند دولت با جان دل این اعتراض را شنیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی سخنگوی دولت گفت: دولت دیوار بین خود و مردم را برداشته و به جای ارتباط ویدئو کنفرانسی به میان مردم رفته است و اگر کشاورزان اصفهانی و یا مردم در داروخانه 13 آبان اعتراض دارند دولت با جان دل این اعتراض را شنیده است.

علی بهادری جهرمی، عصر امروز، 11 آذر در گفت و گو با دانشجویان بیرجند اظهار کرد: نقطه ضعف دولت در بحث اطلاع رسانی خدمات انجام شده، زبان الکن دولت نیست بلکه فضای رسانه ای را نیز باید تحلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه فضای حاکم در زمان استقرار دولت با هر زمان دیگری قابل مقایسه نیست، بیان کرد: خاطرمان باشد که در آن زمان روزانه حدود 700 نفر به واسطه کرونا فوت می کردند.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه زبان دولت ها رسانه های رسمی هستند، گفت: اما در دهه اخیر تحولی در عرصه رسانه را شاهد هستیم و شبکه های مجازی به محل تبادل و رفت و برگشت اطلاعات تبدیل شده است.

وی ادامه داد: سوال این است که آیا در شبکه های مجازی زیر ساخت هایی برای تعامل مردم و دولت فراهم شده بود؟ سخنگوی دولت سیزدهم بیان کرد: اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: دولت دیوار میان خود و مردم را برداشته است

بهادری جهرمی: دولت دیوار میان خود و مردم را برداشته است