مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-01سياسي

پژوهشگر حوزه رسانه: با جهاد تبیین نقشه جداسازی مردم از نظام نقش برآب شد


کارشناس و پژوهشگر حوزه رسانه عنوان کرد: تبیین مسائل برای مخاطبان از سوی رسانه داخلی سبب شده تا ادوات و ابزار رسانه های بیگانه برای فریب مخاطب بی اثر و دشمن خلع سلاح شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در گفت و گو با دکتر محمد کوثری (کارشناس و پژوهشگر حوزه رسانه) و محمد جلیلی (پژوهشگر حوزه رسانه) در ارتباطی تلفنی به موضوع توان یابی موضوعی مسیر عبور از برهوت سوژه توسط رسانه های بیگانه پرداخت.

خبرنگار سی ان ان مستقر در سرزمین های اشغالی گزارشی مبنی بر اینکه 15 نفر از 39 زندانی آزاد شده، کودک هستند منتشر کرده است و این در حالی بود که هیچ دلیلی برای تروریست بودن آنها وجود نداشته است.

موضوعی که در رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال پنهان کاری می شود.

جهاد تبیین باعث آگاهی در مردم شد حسین افراخته - کارشناس مجری: مهمترین مدل های تولید پیام در رسانه های بیگانه پس از کاهش گزاره های خارجی، تمرکز بر موضوعات داخلی است.

رسانه های بیگانه با چه مدلی و بر چه اساس و سبکی رویدادهای نقطه ای در ایران را تبدیل به خط تبلیغی و فراگیر می کنند؟ و اساسا با کدام مدل این خط تبلیغی را توسعه پیامی می دهند؟ کوثری کارشناس و پژوهشگر حوزه رسانه در پاسخ این سؤال اظهار کرد: بعد از اغتشاشات سال گذشته در فتنه 1401، دشمن آنچنان که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگر حوزه رسانه: با جهاد تبیین نقشه جداسازی مردم از نظام نقش برآب شد

پژوهشگر حوزه رسانه: با جهاد تبیین نقشه جداسازی مردم از نظام نقش برآب شد