مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-13ورزشي

کری خوانی در صداوسیما یا توهین/ راه حل چیست؟


در آستانه دربی پایتخت کری خوانی دو مجری صداوسیما علیه باشگاه استقلال بار دیگر منجر به شکل گیری جنگ فوتبال - تلویزیون شده است.

- جی پلاس؛ این نخستین بار نیست که باشگاه های پرسپولیس و استقلال با صداوسیما به مشکل می خورند.

منهای قضیه حق پخش که هر دو باشگاه به نوعی پذیرفته اند زورشان به سازمان نمی رسد، سرخابی ها هر از گاهی با صداوسیما سر اظهارنظر مجریان گلاویز می شوند و این بار نوبت استقلال است.

در آخرین مورد این کری خوانی ها که البته هیچگاه واکنش مثبتی هم به دنبال نداشته اند، یک مجری تلویزیونی با توجه به نبود استقلال در آسیا به این که آبی پوشان برای نخستین بار در دیداری حاضر می شوند که VARدارد، به کنایه از آنها خواست که علامت دست داور به معنای بازبینی را با پانتومیم اشتباه نگیرند! این که این مساله کری خوانی ساده محسوب می شود یا به زعم استقلالی ها که قصد شکایت دارند، یک توهین است نیاز به بحث کارشناسی از سوی اهالی فرهنگ و رسانه دارد اما این که چرا این مساله مرتب در صداوسیما تکرار می شود، یک دلیل ساده دارد! بسیاری مجریان تلویزیون همانند تمام اقشار جامعه طرفدار یکی از دو تیم هستند و این علاقه رنگی آنها بعضا در اظهاراتشان دیده می شود، اما باشگاه های معترض (نه فقط استقلال) تنها زمانی این کری خوانی ها را بر نمی تابند که پای تیم خودشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کری خوانی در صداوسیما یا توهین/ راه حل چیست؟

کری خوانی در صداوسیما یا توهین/ راه حل چیست؟