مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-20سياسي

وزیر ارتباطات: استاندار گلستان در پیگیری نمونه است/ از همت گلستانی ها متشکرم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان در پیگیری در میان استانداران کشور نمونه است، گفت: همین پیگیری ها سبب تکمیل پروژه فیبر نوری در سرتاسر استان در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

- ایسنا/گلستان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه علی محمد زنگانه استاندار گلستان در پیگیری در میان استانداران کشور نمونه است، گفت: همین پیگیری ها سبب تکمیل پروژه فیبر نوری در سرتاسر استان در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

عیسی زارع پور شامگاه چهارشنبه، 29 آذرماه در بدو ورود به استان گلستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه بزرگ فیبر نوری گلستان که در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شد ماحصل پیگیری های متداول استاندار سختکوش این استان است، اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که در کشورهای پیشرفته اجرا شده و به برکت دولت سیزدهم در استان گلستان نیز اجرایی شد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر پروژه بزرگ فیبر نوری در 141 شهر از 26 استان در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: به همت استاندار گلستان و با همکاری مسئولانه مردم در تحمل کندوکاوها و همکاری با مجریان طرح، این پروژه در این استان در 37 شهر اجرا و امکان پوشش و اتصال به فیبر نوری در همه شهرها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: استاندار گلستان در پیگیری نمونه است/ از همت گلستانی ها متشکرم

وزیر ارتباطات: استاندار گلستان در پیگیری نمونه است/ از همت گلستانی ها متشکرم