مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-26ورزشي

تغییر تعرفه های انشعابات در سرای محلات شهر تهران به تعرفه های فرهنگی و آموزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و نود و پنجمین جلسه در تذکر پیش از دستور خود با تاکید بر لزوم تغییر تعرفه های انشعابات در سرای محلات شهر تهران به تعرفه های فرهنگی و آموزشی اظهار داشت: - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرای محلات مراکزی هستند که خدمات آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی را به ساکنین محلات ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و نود و پنجمین جلسه در تذکر پیش از دستور خود با تاکید بر لزوم تغییر تعرفه های انشعابات در سرای محلات شهر تهران به تعرفه های فرهنگی و آموزشی اظهار داشت: سرای محلات مراکزی هستند که خدمات آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی را به ساکنین محلات ارائه می دهند.

شمس احسان ادامه داد: این مراکز به صورت خودگردان اداره می شوند و هزینه های خود را از طریق دریافت تعرفه های خدمات از ساکنین محلات تأمین می کنند.

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از هزینه های مهم سرای محلات، هزینه های انشعابات آب، برق، گاز و تلفن است.

تعرفه های این انشعابات بر اساس نوع کاربری ساختمان تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر تعرفه های انشعابات در سرای محلات شهر تهران به تعرفه های فرهنگی و آموزشی

تغییر تعرفه های انشعابات در سرای محلات شهر تهران به تعرفه های فرهنگی و آموزشی