مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-14سياسي

آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی برگزار شد


رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: بحث تربیت و آموزش را فرمانده معظم کل قوا دنبال می کنند، و می فرمایند تربیت ما باید منجر به تبدیل افسران کارآمد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ محمدشیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی که در ستاد ارتش برگزار شد، گفت: فرصتی شد از نزدیک وضعیت آموزش و تربیت را در نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنم.

این نمایشگاه توانسته یک اثربخشی برای کشور و نیروهای نظامی داشته باشد.

وی افزود: بحث تربیت و آموزش را فرمانده معظم کل قوا دنبال می کنند، و می فرمایند تربیت ما باید منجر به تبدیل افسران کارآمد شود.

ما باید از استادان و مربیان خودمان در زمینه آموزش استفاده کنیم تا بتوانیم برای فردای خودمان جوانان مستعدی را تربیت کنیم.

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه این است که ما عملکردی را ارائه بدهیم که دیگران نیز نحوه کار ما را ببینند، به فرموده رهبر معظم انقلاب کاری کنید که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

سردار شیرازی عنوان کرد: اگر نگاهی به صحنه بیاندازید متوجه خواهیم شد که قبل از انقلاب چه نگاهی به نیروی انسانی بود و امروز و بعد از انقلاب در کجای مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی برگزار شد

آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی برگزار شد