مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-12سياسي

مشارکت شهروندان در آماده سازی محله دوستدار کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 گفت: شورای اسلامی شهر تهران مصوبه شهر دوستدار کودک را طی سال های گذشته به شهرداری ابلاغ کرده و در قالب این طرح، - با اطلاع رسانی طرح محله دوستدار کودک توسط اداره آموزش شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13، نظرات و پیشنهادات شهروندان برای تحقق این موضوع اخذ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 گفت: شورای اسلامی شهر تهران مصوبه شهر دوستدار کودک را طی سال های گذشته به شهرداری ابلاغ کرده و در قالب این طرح، در هر منطقه تهران، یک محله به عنوان محله دوستدار کودک تعیین شده است که در منطقه 13 محله پیروزی به این عنوان شناخته می شود و تاکنون اقداماتی را در راستای تحقق شهر دوستدار کودک انجام شده است.

او افزود: در طرح محله دوستدار کودک تلاش می کنیم که منطقه 13 به لحاظ کالبدی، فرهنگی، اجتماعی مناسب و زیست پذیر برای گروه سنی صفر تا 18 سال باشد و آسیب هایی که امکان دارد در این حوزه ها در سطح شهر برای کودکان وجود داشته باشد به حداقل برسد.

شهردار منطقه 13 اظهار داشت: تا کنون و طبق برنامه عملیاتی، منطقه 13 متناسب با ویژگی و امکانات خود، و از لحاظ عمرانی، ایمنی و محیط زیست (HSE)، کالبدی، زیباسازی و اجتماعی، محلات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شهروندان در آماده سازی محله دوستدار کودک

مشارکت شهروندان در آماده سازی محله دوستدار کودک