مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-10سياسي

آزادی 75 نفر زندانی جرائم مالی با کمک ستاد دیه استان سمنان


رییس هیأت امنای ستاد دیه و رییس کل دادگستری استان سمنان از آزادی 75 نفر زندانی با تلاش ستاد دیه و خیران این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس هیأت امنای ستاد دیه و رییس کل دادگستری استان سمنان از آزادی 75 نفر زندانی با تلاش ستاد دیه و خیران این استان خبر داد.

محمدجعفر عبدالهی امروز (یکشنبه، 19 آذر ماه) اظهار کرد: این زندانی ها در بازه زمانی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، آزاد شدند و به کانون خانواده خود بازگشتند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به تلاش های قانونگذار برای رهایی زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند، اظهار کرد: در نظام حقوقی و رویه قضایی، سنت حسنه کمک به زندانیان نیازمند پیش بینی شده است.

در روایات دینی نیز بازگشت شرافتمندانه زندانی به آغوش خانواده و جامعه توصیه و مورد تحسین قرار گرفته است.

او ادامه داد: ستاد دیه استان سمنان از ابتدای سال تا پایان آبان ماه توانسته است با آزادی 75 نفر زندانی جرائم غیرعمدی و مالی به روش های مختلف اعم از جلب مشارکت خیران نیک اندیش و اشخاص صاحب نفوذ، خانواده بسیاری از زندانی ها را شاد کند.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت های ستاد دیه استان سمنان برای آزادی زندانیان، بیان کرد: ستاد دیه استان اقداماتی را مانند برگزاری دوره های مشاوره و مددکاری با شکات و اصحاب پرونده برای گرفت رضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 75 نفر زندانی جرائم مالی با کمک ستاد دیه استان سمنان

آزادی 75 نفر زندانی جرائم مالی با کمک ستاد دیه استان سمنان