مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-19اقتصادي

فقط 10 درصد اعتبار موردنیاز نگهداری راه ها را در اختیار داریم


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دغدغه اعتباری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: فقط 10 درصد اعتباری که برای نگهداشت راه ها و ماموریت های سازمان مورد نیاز است را در اختیار داریم.

- ایسنا/خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دغدغه اعتباری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: فقط 10 درصد اعتباری که برای نگهداشت راه ها و ماموریت های سازمان مورد نیاز است را در اختیار داریم.

داریوش امانی در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل که امروز (28 آذر) در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه خوزستان استانی است که کارکرد ملی و حتی بین المللی دارد، با اشاره به دغدغه های اعتباری سازمان اظهار کرد: فقط 10 درصد اعتباری که برای نگهداشت راه ها و ماموریت های سازمان مورد نیاز است را در اختیار داریم.

وی افزود: برای نگهداشت همین 220 هزار کیلومتر راهی که الان داریم تقریبا چیزی نزدیک به 350 همت نیاز داریم اما در مجموع برای کف کار باید 80 تا 90 همت در اختیار داشته باشیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم که تا پایان امسال در بحث اعتبارات سازمان به 35 همت برسیم.

وی ادامه داد: امروز با همه گرفتاری ها، مشکلات و مسایلی که در کشور است و همچنان هم ادامه دارد که می توان به بحث های تحریم های ضالمانه و کمبود اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 10 درصد اعتبار موردنیاز نگهداری راه ها را در اختیار داریم

فقط 10 درصد اعتبار موردنیاز نگهداری راه ها را در اختیار داریم