مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-22سياسي

مجلس با جدیت مطالبات پرستاران را پیگیری کند


عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس، رفع کمبود پرستار و تثبیت وضعیت شغلی آنان را یکی از مطالبات جدی این قشر دانست و گفت: مجلس باید با جدیت مطالبات این قشر را پیگیری و بر اجرای قوانین این حوزه نظارت کند.

- ایسنا/مازندران عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت مجلس، رفع کمبود پرستار و تثبیت وضعیت شغلی آنان را یکی از مطالبات جدی این قشر دانست و گفت: مجلس باید با جدیت مطالبات این قشر را پیگیری و بر اجرای قوانین این حوزه نظارت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی محسنی بندپی ضمن تبریک روز پرستار، اظهار کرد پرستاری به دلیل حجم بالای کار و فشارهای روحی و روانی بسیار زیاد، شغل بسیار سخت و طاقت فرسایی است.

وی با اشاره به اینکه پرستاران به دلیل شیفت های طولانی، اجباری و حساسیت شغلشان با مشکلات زیادی مواجه هستند، افزود: با کمبود پرستار در کشور مواجه هستیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت با اعلام اینکه شاخص ما 2.

5 پرستار به ازای هر تخت است اما در برخی استان ها این عدد نیم است، تصریح کرد: فشار کاری ناشی از کمبود پرستار بر دوش پرستاران است و پرستاران تنها قشری هستند که به معنای واقعی 175 ساعت اضافه کاری خود را با کاردکس پر می کنند و مجلس و دولت هر قدمی برای حمایت از این قشر بردارند باز هم کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با جدیت مطالبات پرستاران را پیگیری کند

مجلس با جدیت مطالبات پرستاران را پیگیری کند