مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-07اقتصادي

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از غرفه فرادانه در نمایشگاه صنعت شیلات تهران


محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از غرفه شرکت فرادانه در نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه که در تهران برگزار شده است بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز از غرفه شرکت فرادانه در نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه که در تهران برگزار شده است بازدید کرد.

نیکبخت در حاشیه این بازدید گفت: ممنوعیت صادرات مورد پذیرش ما نیست و راهبرد اصلی وزارت جهاد کشاورزی این است که مانع صادرات نشویم تا تولید جریان پیدا کند.

فرود یدالهی مدیر هلدینگ فرادانه در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت شیلات خاورمیانه ایفکس 2023، گفت: فرادانه بزرگترین هلدینگ آبزیان کشور است که 80 درصد خوراک آبزیان را تولید می کند و با تولید خوراک میگو نیز ایران را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

وی با بیان اینکه 120 هزار تن از 150 هزار تن تولید ماهیان سردابی کشور در هلدینگ فرادانه انجام می شود، تصریح کرد: این شرکت تمام زنجیره های ارزش از تکثیر تا حمل و نقل را ایجاد کرده است.

یداللهی اضافه کرد: هلدینگ فرادانه دارای هفت شرکت تولید پودر ماهی است که 73 درصد پودر ماهی مورد نیاز کشور را تولید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از غرفه فرادانه در نمایشگاه صنعت شیلات تهران

بازدید وزیر جهاد کشاورزی از غرفه فرادانه در نمایشگاه صنعت شیلات تهران