مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-19سياسي

احمد نیکبختیان امشب در مسجد جمکران دعای توسل می خواند


مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته به یاد شهید حسام الدین ابوالمعالی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همچون هفته های گذشته، مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روزهای سه شنبه، پنجشنبه 28 و 30 آذرماه و جمعه اول دی ماه با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) برگزار خواهد شد.

مراسم هفتگی قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه این هفته امشب 28 آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام صفاری و قرائت دعای احمد نیکبختیان مداح اهل بیت(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

روز پنجشنبه 30 آذرماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان کمیل عارفانه با سخنرانی حجت الاسلام بیگدلی و قرائت دعای جواد برزگر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

صبح روز جمعه اول دی ماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان ندبه انتظار از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان و قرائت دعای محمدجواد احمدی برگزار می شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت 16 و قرائت زیارت آل یس توسط عباس محمدی پور در عصر روز جمعه و نهایتاً قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام حسین آبادی پایان بخش برنامه های جمکران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد نیکبختیان امشب در مسجد جمکران دعای توسل می خواند

احمد نیکبختیان امشب در مسجد جمکران دعای توسل می خواند