مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-24ورزشي

هاشمی: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرمشق همیشگی مسئولان ورزش کشور باشد


رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرمشق همیشگی برای ما مسئولان ورزش کشور باشد.

به فرموده رهبر عزیزمان اگر ما ایران قوی می خواهیم، - وزیر ورزش و جوانان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرمشق همیشگی برای ما مسئولان ورزش کشور باشد.

به فرموده رهبر عزیزمان اگر ما ایران قوی می خواهیم، باید ورزش قوی داشته باشیم و این نکته مهمی است که باید در تمام زمینه ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش وجوانان، کیومرث هاشمی در آیین تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی شهرستان اسلامشهر ضمن اشاره به دیدار روز گذشته جامعه ورزش وجوانان با مقام معظم رهبری این روز را یک روز تاریخی دانست و اظهار داشت: رهبر انقلاب گلبارانی از تشکر را تقدیم قهرمانان و نخبگان ورزشی کردند و چه تشکری بالاتر از این تشکرها، لذا زبانم قاصر است از این بابت که بخواهم تشکری کرده باشم از شما وقتی که ولی امر مسلمین در حضور قهرمانان مکنونات قلبی خود را اینگونه ابراز می کنند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این توجه رهبر انقلاب نشانگر این است که مجموعه خدمتگزاران به نظام همه قدردان قهرمانان خودشان هستند، قهرمانانی که بارها و بارها پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتراز در می آورند و باعث می شوند بارها سرود ملی کشورمان نواخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرمشق همیشگی مسئولان ورزش کشور باشد

هاشمی: رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرمشق همیشگی مسئولان ورزش کشور باشد