مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-07اقتصادي

تاکید وزیر اقتصاد بر مولدسازی برای تخصیص بودجه عمرانی


وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه به نسبت کاری که باید انجام شود، عقب افتادگی زیادی وجود دارد، تصریح کرد: سال گذشته دولت 100 درصد بودجه عمرانی را اختصاص داد؛ - ایسنا/زنجان وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه به نسبت کاری که باید انجام شود، عقب افتادگی زیادی وجود دارد، تصریح کرد: سال گذشته دولت 100 درصد بودجه عمرانی را اختصاص داد؛ اما از این به بعد جز از طریق مولدسازی نمی توانیم 100 درصد بودجه را به حوزه عمرانی تخصیص دهیم.

سیداحسان خاندوزی (پنج شنبه، 16 آذرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: امید است بتوانیم به ریل اقتصادی استان زنجان سرعت ببخشیم زیرا ریل اقتصادی این استان درست است.

زنجان یک استان فرهیخته حسینی بوده و زمانی که شاخص های اقتصادی منطقه را مرور می کنیم، این فرهیختگی مشخص است؛ علاوه بر عملکرد بالا، عملکرد قابل دفاعی نیز دارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان به جهت نشاط اقتصادی به معنای حضور و نرخ مشارکت مردم جزو استان های اول کشور است، افزود: زنجان در شاخص بیکاری همزمان با مشارکت بالا جزو استان های برتر بوده و به جهت عدالت جزو بهترین های ضریب جینی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر اقتصاد بر مولدسازی برای تخصیص بودجه عمرانی

تاکید وزیر اقتصاد بر مولدسازی برای تخصیص بودجه عمرانی