مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25اقتصادي

دی ماه امسال 6 هزار میلیارد پروژه سرمایه گذاری در سنندج رونمایی می شود


در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری سنندج، 6 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری تعریف شده که دی ماه امسال جزییات آن اطلاع رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در نشست صمیمی با فعالان اجتماعی، فرهنگی و هنری سنندج اظهار کرد: خدمت به شهر و تلاش در راستای عمران و آبادانی و رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان را به عنوان یک راهبرد اساسی در برنامه ریزی های مدیریتی مورد توجه قرار داده ایم.

وی با اشاره به گستره فعالیت ها و وظایف شهرداری، افزود: 300 شرح وظایف برای شهرداری در نظر گرفته شده است، شهروندان از تولد تا مرگ با شهرداری در ارتباط هستند لذا زندگی مردم با شهرداری عجین شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه دامنه و گستره حقوق شهری شامل برنامه ریزی و مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: شهرداری ها طیف وسیعی از فعالیت های مربوط به شهرسازی، طراحی، توسعه شهری، اقتصاد شهری، سیاست شهری و فرهنگ شهری را زیرپوشش قرار می دهد.

رشیدی افزود: تمام تلاش ما این است که در مسیر خدمت به شهر و شهروندان حرکت کنیم و اینکه تا چه میزان موفق بوده ایم را باید مردم قضاوت کنند چون مردم بهترین قاضی سنجش عملکرد هر حوزه و دستگاهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی ماه امسال 6 هزار میلیارد پروژه سرمایه گذاری در سنندج رونمایی می شود

دی ماه امسال 6 هزار میلیارد پروژه سرمایه گذاری در سنندج رونمایی می شود