مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-02سياسي

پایان فرآیند مصاحبه دکتر معلمان طی دو ماه آینده


سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پایان فرآیند ارزیابی ها و اعلام نتایج مصاحبه دکتر معلمان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان طی ماه های آتی خبر داد.

- سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پایان فرآیند ارزیابی ها و اعلام نتایج مصاحبه دکتر معلمان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان طی ماه های آتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید غیاثی ندوشن با بیان وضعیت و روند ارزیابی دکتر معلمان و اعلام نتایج آن در ماه های آتی، گفت: پیش بینی می شود طی دو ماه آینده تمامی دکتر معلمان واجد شرایط به مصاحبه عمومی دعوت و فرآیند مصاحبه های تخصصی و عمومی به اتمام رسیده باشد.

وی در ادامه با تاکید بر الزام دانشگاه بر اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی، خاطر نشان کرد: در ادامه انجام فرآیندهای جذب دکتر معلمان نتایج مصاحبه برای انجام فرآیندهای تکمیلی و تایید به هیات اجرایی جذب و هیات ممیزه ارسال می شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، همچنین با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در فراخوان جذب دکتر معلمان، تصریح کرد: در فرایند جذب دکتر معلمان تعداد 8321 نفر شرکت داشتند که از این تعداد 1756 نفر واجد شرایط دستور العمل ابلاغیه دکتر معلمان بوده و به مصاحبه تخصصی دعوت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ غیاثی در ادامه به پذیرش و راهیابی به مرحله ارزیابی صلاحیت عمومی اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فرآیند مصاحبه دکتر معلمان طی دو ماه آینده

پایان فرآیند مصاحبه دکتر معلمان طی دو ماه آینده