مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 06:052023-11-26اجتماعي

تندباد شدید اردبیل را دربر می گیرد


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا عصر دوشنبه (6 آذر) وزش بادهای تند تا شدید جنوبی به ویژه در عصر دوشنبه پدیده غالب خواهد بود که سرعت وزش باد موجب افزایش غلظت گردوخاک محلی شده و در برخی مناطق به خصوص در مناطق مرکزی کاهش دید موقتی را سبب می شود.

- مجید کوهی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز (5 آذر) تا عصر سه شنبه 7 آذر جو استان دست خوش تغییرات جوی خواهد شد.

بر این اساس تا عصر دوشنبه 6 آذر وزش بادهای تند تا شدید جنوبی به ویژه در عصر دوشنبه پدیده غالب خواهد بود که سرعت وزش باد موجب افزایش غلظت گردوخاک محلی شده و در برخی مناطق به خصوص در مناطق مرکزی کاهش دید موقتی را سبب می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از عصر دوشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار به استان به تدریج آسمان ابری شده و در مناطقی از استان به ویژه مناطق شمالی و مرکزی بارش باران و در ارتفاعات رگبار برف توام با کولاک پیش بینی می شود.

کوهی بیان کرد: با ادامه فعالیت این سامانه ناپایدار جوی روز سه شنبه، کاهش محسوس دمای هوا و مه آلود شدن مناطقی از استان انتظار می رود و در نهایت این سامانه روز چهارشنبه 8 آذر از استان خارج شده و جو استان پایدار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد شدید اردبیل را دربر می گیرد

تندباد شدید اردبیل را دربر می گیرد