مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:112023-12-01سياسي

خوابم با هدیه رهبری تعبیر شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، دوم آذرماه  در جریان برگزاری اولین کنگره بزرگداشت شهدای محیط زیست ، هدیه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید نصیری اهدا شد.

خواهر شهید محمد فرهمند، شهید محیط بان فارس در خصوص حضورشان در نخستین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست، گفت: کنگره خوبی بود و نتیجه خوبی برای جامعه محیط زیست و محیط بانان حاصل شد، چرا که اهمیت به خانواده شهدای محیط زیست که از دید بسیاری پنهان شده بود، در این کنگره احیا شد.

نسیم فرهمند عنوان کرد: با خبر برگزاری اولین کنگره شهدای محیط زیست خیلی خوشحال شدیم، چون این شهدا از خون پاک و جان خود برای حراست، حفاظت و صیانت از محیط زیست گذشتند.

وی با تصریح بر اینکه مسئولان باید به قشر مظلوم محیط بان در عمل اهمیت جدی بدهند، گفت: نواقص و خلاءهایی در خصوص محیط بانان وجود دارد و آنها باید در مقابله با شکارچیان مسلح، امنیت شان تامین و تجهیزات کافی در اختیار داشته باشند.

مثلا مجهز به دوربین های پیشرفته و جلیقه ضد گلوله شوند.

خواهر شهید فرهمند ادامه داد: محیط بانان در سرما و گرما جان خود را به خطر می اندازند اما از نظر مالی و جانی تامین نیستند و امید است مسئولان وعده هایشان را در این باره عملی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابم با هدیه رهبری تعبیر شد!

خوابم با هدیه رهبری تعبیر شد!