مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-23بين الملل

رییسی: عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را خُرد کرد


عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی یک شکست حیثیتی بزرگ و تلخ نظامی، امنیتی و اطلاعاتی بود و حقیقتا هیمنه رژیم صهیونیستی را خُرد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در گفتگویی همزمان با 5 شبکه تلویزیونی محور مقاومت، شبکه المنار لبنان، الاتجاه عراق، فلسطین الیوم فلسطین، الاقصی فلسطین و المسیره یمن، به سوالات خبرنگاران آنها درباره ریشه های عملیات طوفان الاقصی، ابعاد جنایت های رژیم صهیونیستی، نقش آمریکا و دیگر حامیان غربی رژیم صهیونیستی در این جنایات، ابتکارات گروه های مقاومت اسلامی و شکل و سیاق روابط آنها با یکدیگر و مکانیزم تصمیم گیری و اقدام این گروه ها، تاثیرات روشنگرانه خون مطهر شهدای غزه و ارتباط آن با ایجاد نظم نوین عادلانه در جهان، حمایت های جهانی از فلسطین و فرجام نبرد غزه پاسخ گفت.

متن کامل این گفت وگوی یک ساعته به شرح زیر است؛ سوال: طبیعی است که این گفتگو را با شما با سوال درباره طوفان الاقصی شروع کنیم که زلزله ای سیاسی و امنیتی و نظامی در سطح منطقه و جهان بود.

به نظر شما مقدمات و اسباب وقوع طوفان الاقصی چه بود؟ آیا فکر می کنید این عملیات در 7 اکتبر شروع شد، یعنی در همان لحظه پدید آمد، یا اینکه اسباب و دلایلی مرتبط با رنج ملت فلسطین در طول بیش از 75 سال اشغالگری و تروریسم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را خُرد کرد

رییسی: عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را خُرد کرد