مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-03سياسي

یادواره شهدای حقوقدان گیلان برگزار شد


یادواره شهدای حقوقدان استان گیلان امروز با سخنرانی آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و با حضور رییس کل دادگستری استان و فرمانده سپاه قدس گیلان و تعدادی از خانواده شهدا در سالن همایش های دادگستری استان برگزار شد.

- آیت الله رسول فلاحتی امروز، 12 آذرماه در یادواره 11 شهید حقوقدان استان گیلان که در سالن همایش های دادگستری گیلان برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهید و شهادت اظهار کرد: ممکن است دلهره ای نسبت به شهادت از پیش وجود داشته باشد اما در روایات آمده، آن لحظه که ضربه وارد شد و روح از جسم خارج می شود چنان گواراست که بسیاری از شهدا پس از شهادت درخواست می کنند برگردند و دوباره شهید شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه مردم همه در خوابند اما پس از مرگ بیدار می شوند ، افزود: ارواح مطهر شهیدان در مجالسی که به نام آن هاست، حضور دارند چراکه سیطره شهید بر افق و آفاق و در ملک و ملکوت بیش از سایر انسان ها است و خداوند این قدرت را به آنان داده است.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اهمیت رابطه انسان ها با یکدیگر، رابطه انسان با خدا و خانواده، گفت: در حدیثی از بحارالانوار توصیه شده که با اهل دیانت و اهل الله مشورت کن و اهل تقوا را دوست بدار ؛ شهیدان کسانی هستند که اهل الله شدند و انسان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای حقوقدان گیلان برگزار شد

یادواره شهدای حقوقدان گیلان برگزار شد