مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-09فرهنگي

آماده نجات بیمارستان مسیح هستیم/ مالک بنا انگیزه ای برای نگهداری اثر ندارد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در صورت همکاری و پای کار آمدن مالک بیمارستان مسیح کرمانشاه، آماده هرگونه همکاری برای احیای این بنای تاریخی هستیم.

- آماده نجات "بیمارستان مسیح" هستیم/ مالک بنا انگیزه ای برای نگهداری اثر ندارد ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در صورت همکاری و پای کار آمدن مالک بیمارستان مسیح کرمانشاه، آماده هرگونه همکاری برای احیای این بنای تاریخی هستیم.

داریوش فرمانی در خصوص وضعیت بیمارستان تاریخی مسیح کرمانشاه، اظهارکرد: این بنای تاریخی یکی از بناهای مهم شهر کرمانشاه است که مردم به آن توجه دارند و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این بنا در حال حاضر در فهرست میراث ملی کشور ثبت است و ضوابط میراث فرهنگی برای آثار تاریخی ثبت ملی شده بر آن حاکم است و هر اتفاقی برای این بنا بیافتد، باید با رعایت این ضوابط باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه این بنا در حال حاضر شرایط نامناسبی دارد، گفت: متاسفانه با همه تلاش ها و رایزنی هایی که شده، مالک آن انگیزه ای برای نگهداری این اثر ارزشمند ندارد.

وی با بیان اینکه این بنا با توجه به مالکیت خصوصی نیازمند همکاری و رضایت مالک برای مرمت و بازسازی است، گفت: در هر صورت آماده همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده نجات بیمارستان مسیح هستیم/ مالک بنا انگیزه ای برای نگهداری اثر ندارد

آماده نجات بیمارستان مسیح هستیم/ مالک بنا انگیزه ای برای نگهداری اثر ندارد