مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-11سياسي

توسعه بومگردی در اقتصاد و پایداری درآمد روستاییان موثر است


شوراها نباید در امور جاری دهیاران دخالت کنند، بلکه در برنامه های تحول محور باید به مدیران روستاها مشاوره دهند و با آن ها همکاری داشته باشند.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان دماوند گفت: شوراها نباید در امور جاری دهیاران دخالت کنند، بلکه در برنامه های تحول محور باید به مدیران روستاها مشاوره دهند و با آن ها همکاری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا طاهرخانی عصر دوشنبه، 20 آذر ماه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهم ترین موضوعات حال حاضر شهرستان که به شدت در حال پیگیری است، موضوع پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات اراضی ملی است که دهیاران باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین بر احیای بافت های فرسوده روستاها و توسعه صنعت توریسم و گردشگری در برخی روستاهای شهرستان گفت: به یقین توسعه بومگردی در متنوع و پایدار کردن درآمد روستاییان موثر است و باید برنامه ریزی های مطلوب برای گسترش این نوع مکان ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دهیاران سطح شهرستان مدیر ستاد مقابله با بحران در روستاها هستند، ادامه داد: ستادهای برف روبی در همه روستاها تشکیل و همه امکانات و تجهیزات لازم و ضروری برای برف روبی و مقابله با بحران های احتمالی در فصل زمستان پیش بینی شود و در آمادگی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بومگردی در اقتصاد و پایداری درآمد روستاییان موثر است

توسعه بومگردی در اقتصاد و پایداری درآمد روستاییان موثر است