مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-25اقتصادي

پرداخت 11 میلیارد تومان تسهیلات به قالیبافان گیلانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از یک واحد قالیبافی در رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قالیبافی نقش مهمی در توسعه اقتصادی خانگی در استان دارد، - مدیرکل صمت گیلان از تولید بیش از 50 هزار مترمربع فرش در این استان خبر داد و گفت: در چند وقت اخیر 11 میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار درصد به قالیبافان گیلانی اعطا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از یک واحد قالیبافی در رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قالیبافی نقش مهمی در توسعه اقتصادی خانگی در استان دارد، اظهار کرد: در گیلان فعالان و تولیدکنندگان قالی با سرعتی بسیار خوبی در حال فعالیت بوده که نیازمند حمایت بیشتر توسط دستگاه های مربوطه هستند.

  وی با اشاره به فعالیت 14هزار قالیباف در گیلان گفت: با بررسی های به عمل آمده 206 فرش باف گیلانی به منظور دریافت تسهیلات حوزه قالیبافی به بانک های عامل معرفی شدند.

  مدیرکل صمت گیلان از تولید بیش از 50 هزار مترمربع فرش در این استان خبر داد و افزود: با تلاش فرش بافان گیلانی، سالانه 51 هزار مترمربع فرش دستبافت تولید می شود که تسهیلات بافت این فرش ها با سود چهار درصد در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 11 میلیارد تومان تسهیلات به قالیبافان گیلانی

پرداخت 11 میلیارد تومان تسهیلات به قالیبافان گیلانی