مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-19فرهنگي

واکنش کارگردان یک تئاتر به انتقادها از حضور نابازیگران در این نمایش


اشکان درویشی اجرای شب گذشته نمایش «اسکرین شات» را به یکی از هنرمندانی که در فضای مجازی از او انتقاد کرده بود، تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اشکان درویشی کارگردان و تهیه کننده نمایش اسکرین شات که این شب ها در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود، اجرای شب گذشته 27 آذرماه این نمایش را به یکی از کسانی که در فضای مجازی از همکاری او با بلاگرها و انفلوئنسرها به عنوان بازیگر انتقاد کرده بود، تقدیم و اعلام کرد که در شب های آینده نیز اجراهایش را به هنرمندانی که از او انتقاد کرده اند، تقدیم خواهد کرد.

وی افزود: در صفحه اینستاگرام تئاترآنلاین که یکی از صفحات مجازی خوب در عرصه تئاتر کشور است، دیدم که نقدی به حضور بلاگرها و اینفلوئنسرها روی صحنه تئاتر شده است.

درویشی اظهار کرد: من شخصا آدم ریسک پذیری هستم و همچنین فکر می کنم اگر حرف از آزادی می زنیم حضور روی صحنه برای هر کسی آزاد است و می تواند توانایی های خودش را نشان دهد.

اظهار نظرها زیر این نقدی که منتشر شده بود، مرا به یاد اظهار نظرها درباره پژمان جمشیدی انداخت، زمانی که وارد تئاتر شد.

به نظر من پذیرفتن این ریسک خیلی بهتر از این است که ما اجازه ندهیم جوانان بیایند و خودشان را بسنجند؛ شاید این جوان یک روزی بتواند در این هنر ستاره باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کارگردان یک تئاتر به انتقادها از حضور نابازیگران در این نمایش

واکنش کارگردان یک تئاتر به انتقادها از حضور نابازیگران در این نمایش