مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-17بين الملل

آلمان و انگلیس خواستار آتش بس پایدار در غزه شدند


وزرای خارجه آلمان و انگلیس در یادداشتی در روزنامه ساندی تایمز خواستار آتش بس در غزه شدند ولی از درخواست «آتش بس فوری» خودداری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید کامرون و آنالنا بائربوک وزرای خارجه انگلیس و آلمان خواستار آتش بس پایدار جنگ در غزه شدند اما از درخواست آتش بس فوری خودداری کردند.

  کامرون و بائربوک در یادداشتی در روزنامه ساندی تایمز نوشتند: ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا راه را برای یک آتش بس پایدار که منجر به صلح پایدار می شود، هموار کنیم.

آنها تاکید کردند که {آتش بس} هر چه زودتر بیاید، بهتر است، نیاز فوری است، چرا غیرنظامیان بیش از حد در این جنگ کشته شده اند.

  سی ان ان با اشاره به یادداشت این دو نوشت: نه کامرون و نه بائربوک معتقدند نیستند که درخواست آتش بس فوری بهترین راه است چرا که آنها می گویند یک آتش بس فوری حق اسراییل برای دفاع از خود را نادیده می گیرد.

  وزرای خارجه انگلیس و آلمان که از هردو از حامیان رژیم صهیونیستی در جنگ غزه هستند مدعی شدند، حماس به طور وحشیانه به اسراییل حمله کرد و هنوز هم هر روز برای کشتن شهروندان اسراییلی موشک شلیک می کند.

حماس باید سلاح های خود را زمین بگذارد.

در ادامه این یادداشت آمده است: ماندن حماس در قدرت یک مانع همیشگی برای راه حل دو دولتی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان و انگلیس خواستار آتش بس پایدار در غزه شدند

آلمان و انگلیس خواستار آتش بس پایدار در غزه شدند