مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-06سياسي

ماموریت دانشگاه فرهنگیان در تغییر نگرش معلم نسبت به برنامه درسی


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان باید درکانون تحولات آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: یکی از ماموریت های جدی دانشگاه فرهنگیان مساهمت در تغییر نگرش معلم نسبت به برنامه درسی است.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان باید درکانون تحولات آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: یکی از ماموریت های جدی دانشگاه فرهنگیان مساهمت در تغییر نگرش معلم نسبت به برنامه درسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی با اشاره به نسبت دانشگاه فرهنگیان و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و ماموریت های آن، افزود: بی تردید دانشگاه فرهنگیان و سازمان پژوهش دو بال وزارت آموزش و پرورش در تحقق ماموریت های تحولی آن و ارتقاء کیفیت بودند و در نگاه عمومی و حاکمیت مورد توجه جدی است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محتوای آموزشی، برنامه درسی و معلم به مثابه مهمترین عامل در ارتباط مستقیم با دانش آموز را با اهمیت دانست و اظهار کرد: اعتقاد دارم در نسبت میان این دو هم باید اولویت را به معلم داد.

وی با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین نسبت به معلم و تحول در برنامه درسی، خاطر نشان کرد: برای تحول باید معرفت و بینش نسبت به آن شکل بگیرد، بدانیم این تحول و نقش دانشگاه در آن چیست؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت دانشگاه فرهنگیان در تغییر نگرش معلم نسبت به برنامه درسی

ماموریت دانشگاه فرهنگیان در تغییر نگرش معلم نسبت به برنامه درسی