مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-08سياسي

«طوفان الاقصی» شکست نظامی و فرهنگی صهیونیست ها را در پی داشت


«طوفان الاقصی»، آمریکا و رژیم صهیونیستی را بی آبرو کرد چرا که در این عملیات، علاوه بر شکست نظامی و امنیتی، شکست فرهنگی هم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی اظهارداشت: طوفان الاقصی، آمریکا و  رژیم صهیونیستی را بی آبرو کرد چرا که در این عملیات، علاوه بر شکست نظامی و امنیتی، شکست فرهنگی هم، به کارنامه آمریکا و  رژیم صهیونیستی اضافه شد.

 وی با اشاره به این که  مردم در 60 کشور دنیا علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات کردند تصریح کرد: همین اجتماع های مردمی زمینه ساز فرو ریختن سیطره رسانه ای غرب و صهیونیست شد.

خطیب جمعه بیرجند با بیان این که صهیونیست ها با حمایت آمریکایی ها به دنبال تجاوز و تصرف خاک کشور های مختلف هستند افزود: با پیروی از رهبر معظم انقلاب که هوشمندانه عمل می کنند باید نسبت به نقشه های شوم رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاهی یابیم و در برابرشان همواره بایستیم.

حجت الاسلام عبادی به حقوق بشر آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها شعار زن، زندگی، آزادی را همش تکرار می کنند و از طرفی دیگر با همدستی رژیم صهیونیستی، کودکان و زنان را در غزه به خاک و خون می کشند که این اقدام آن ها محکوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» شکست نظامی و فرهنگی صهیونیست ها را در پی داشت

«طوفان الاقصی» شکست نظامی و فرهنگی صهیونیست ها را در پی داشت