مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-20اجتماعي

شیوه جدید برگزاری کنکور به نفع دانش آموزان مناطق محروم است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نتایج کنکور امسال نشان داد، شیوه جدید برگزاری آزمون سراسری به نفع دانش آموزان مناطق محروم است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نتایج کنکور امسال نشان داد، شیوه جدید برگزاری آزمون سراسری به نفع دانش آموزان مناطق محروم است.

سلمان محمدی، امروز(29 آذر) در نشست مشترک مدیران مدارس متوسطه دوم و ستاد آزمون های استان که با حضور محسن زارعی رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش برگزار شد، از تغییر شیوه ورود دانش آموزان به دانشگاه ها به عنوان یکی از اقدامات شاخص دولت آقای رییسی یاد کرد و افزود: تاثیر 40 درصدی سوابق تحصیلی دانش آموزان در کنکور امسال نقش اثرگذاری در عدالت آموزشی داشته است، به نحوی که نفرات برتر کنکور در سراسر کشور توزیع شده و صرفا از تعدادی از استان های برخوردار نبودند.

وی با اشاره به کسب دو رتبه تک رقمی از سوی دانش آموزان استان کرمانشاه در آزمون سراسری امسال، گفت: همچنین در کنکور امسال دو نفر از استان کرمانشاه رتبه 12 و 26 نفر رتبه زیر 100 کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در کنکور امسال 230 نفر از داوطلبان استان کرمانشاه رتبه زیر هزار کسب کردند که رخداد خوشایندی بود و یکی از دلایل مهم آن را می توان در تغییر شیوه برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه جدید برگزاری کنکور به نفع دانش آموزان مناطق محروم است

شیوه جدید برگزاری کنکور به نفع دانش آموزان مناطق محروم است