مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-20ورزشي

سفر سفیر اهدای خون سالم به اصفهان


دوچرخه سوار گیلانی که با پیام «اهدای خون سالم اهدای زندگی» و با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به این فرهنگ انسان دوستانه به 24 استان سفر می کند، وارد استان اصفهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کرامت عزیززاده، دوچرخه سوار اهل استان گیلان و عضو فدراسیون دوچرخه سواری کشور که رکاب زنی خود را از زادگاه خود شروع کرده،  مهمان استان اصفهان است.

کیان دهراب پور، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در مراسم استقبال از این ورزشکار ضمن خوشامدگویی و قدردانی از حرکت خود جوش فرهنگی دوچرخه سوار گیلانی در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون گفت: اهمیت اهدای خون در نجات بخشی بیماران بر کسی پوشیده نیست و این قبیل اقدامات فرهنگی می تواند تأثیر شگرفی بر گسترش فرهنگ اهدای خون و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به قطب بودن استان اصفهان در درمان کشور و همچنین تعداد قابل توجه بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی و تعداد 62 مراکز درمانی در استان گفت: مصرف خون و فرآورده های خون در این استان بسیار بالاست و نیاز است که مردم عزیز به صورت مداوم و مستمر برای اهدای خون در مراکز انتقال خون حضوریابند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراکز درمانی باشیم.

کرامت عزیز زاده، دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی به اتفاق مدیرکل و کارکنان انتقال خون استان اصفهان، دو نهال در جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر سفیر اهدای خون سالم به اصفهان

سفر سفیر اهدای خون سالم به اصفهان