مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-19اقتصادي

109 پمپ بنزین کرمانشاه فعال شد


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از فعال شدن 109 باب جایگاه سوخت در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از فعال شدن 109 باب جایگاه سوخت در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

پیمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اختلال در برخی جایگاه های سوخت کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در روز گذشته(27 آذر)، گفت: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 109 جایگاه سوخت استان به مدار فعالیت برگشته است.

وی پیش بینی کرد با توجه به اقداماتی که انجام شده از جمله تشکیل کمیته بحران با حضور دستگاه های مختلف و همچنین استفاده از ظرفیت کارشناسان IT، امروز(سه شنبه) مابقی جایگاه های باقی مانده از 131 جایگاه موجود در استان نیز فعال شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مناسبی از جایگاه های سوخت استان فعال بوده و مشکلی برای تامین بنزین مورد نیاز مردم وجود ندارد، تاکید کرد: جایگاه ها به صورت آفلاین به فعالیت برگشته اند و در گام بعدی تلاش ما این است که این جایگاه ها به شبکه هوشمند متصل شوند.

بهرامی معتقد است، با توجه به تعداد قابل توجه جایگاه های سوخت فعال شده در استان، منطقه کرمانشاه از جمله مناطق پیشرو در فعال کردن پمپ بنزین ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 پمپ بنزین کرمانشاه فعال شد

109 پمپ بنزین کرمانشاه فعال شد