مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-19بين الملل

تصاویر ویدیویی قسام بیانگر سیطره عملیاتی مقاومت بر نبرد غزه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه الجزیره، سرلشکر فایز الدویری کارشناس برجسته نظامی مصری تاکید کرد: تصاویر ویدیویی که از سوی گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) منتشر می شود بیانگر این واقعیت است که مقاومت در نبرد زمینی غزه .

- یک کارشناس برجسته نظامی مصری که در گذشته سابقه حضور در جنگ علیه رژیم صهیونیستی را دارد، از توانمندی های مقاومت فلسطین در نبرد زمینی غزه تمجید به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه الجزیره، سرلشکر فایز الدویری کارشناس برجسته نظامی مصری تاکید کرد: تصاویر ویدیویی که از سوی گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) منتشر می شود بیانگر این واقعیت است که مقاومت در نبرد زمینی غزه با قدرت کامل مدیریت نبرد را در اختیار داشته و در این نبرد دست برتر را دارد.

وی در گفتگو با الجزیره ضمن تحلیل تصاویر منتشر شده از سوی گردان های قسام از جنگ زمینی غزه، افزود: تصاویر جدیدی که از سوی مقاومت منتشر شده بیانگر این واقعیت است که قسام دارای یک ساختار کامل فرماندهی، مدیریت عملیات، ارتباطات و شناسایی است.

گفتنی است روز گذشته گردان های قسام چهار کلیپ ویدیویی منتشر کرد که دو مورد از آن ها به درگیری های سنگین تن به تن در غزه، یک مورد در ارتباط با تونل کشف شده در غزه از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ویدیویی قسام بیانگر سیطره عملیاتی مقاومت بر نبرد غزه است

تصاویر ویدیویی قسام بیانگر سیطره عملیاتی مقاومت بر نبرد غزه است