مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-19بين الملل

خشم عمومی از نتانیاهو بعد از دیدار گزینشی با خانواده اسرا


خشم عمومی از نتانیاهو بعد از دیدار گزینشی با خانواده اسرا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های داخلی در اسراییل گزارش داده اند گزینش تنها 15 نفر از اعضای خانواده های اسرای اسراییلی در غزه برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خشم بستگان اسرای دیگر را به همراه داشته و موج انتقادهای عمومی از او را افزایش داده است.

  روزنامه تایمز اسراییل امروز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد گروهی از خانواده های اسرا در حال دیدار با نتانیاهو در مجموعه نظامی کریا در تل آویو هستند.

گال هیرش ، هماهنگ کننده اسراییل در امور گروگان ها نیز در این دیدار حضور دارد.

با وجود این تنها به 15 نفر از اعضای خانواده اسرا اجازه حضور در این جلسه داده شده و این مسئله خشم خانواده های دیگری را به همراه داشته که مدت هاست دنبال برگزاری این دیدار بوده اند.

به نظر می رسد علت اینکه تعداد محدودی از اعضای خانواده های اسرای اسراییلی برای دیدار با نتانیاهو گزینش شده اند به هرج و مرج در دیدار قبلی او با خانواده ها مربوط باشد.

حدود دو هفته قبل، تحلیلگران و رسانه ها گزارش داده بودند اقدام ارتش اسراییل در از سرگیری عملیات نظامی در غزه قبل از تکمیل فرایند تبادل اسرا با حماس خشم خانواده های اسرا را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم عمومی از نتانیاهو بعد از دیدار گزینشی با خانواده اسرا

خشم عمومی از نتانیاهو بعد از دیدار گزینشی با خانواده اسرا