مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-25سياسي

جریان سازی و کادرسازی از اولویت های بسیج است


در شرایط کنونی انتظار از بسیج، جریان سازی و ترویج جهاد علمی به عنوان گفتمان غالب کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در حاشیه افتتاح جشنواره علم و فناوری بسیجیان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: با شکل گیری در سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره)، از دوران دفاع مقدس تا کنون خدمات ارزشمندی در زمینه های مختلف علمی، نظامی، عمرانی و فرهنگی انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیج برگرفته از توده های مردمی ست که نشانه توانمندی این نهاد است و تمامی فعالیت های آن به صورت خودجوش انجام می شود.

بسیج در عرصه های مختلف مانند نقش لوکوموتیو عمل کند وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ظرفیت فراوان بسیج، افزود:  اولین انتظار از بسیج در زمان حال، دانش بنیان نمودن بسیج با استقرار نظام مدیریت دانش، تحقیق و توسعه گروهی است که باعث تحول در جامعه می شود.

حیدری بیان کرد: این نیروی با عظمت و با انگیزه در همه عرصه ها به خصوص در زمینه علمی و دانش بنیان می تواند نقش لوکوموتیو را اجرا و عملیاتی کند.

جریان سازی و کادرسازی از اولویت های بسیج است استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: دومین انتظار از بسیج جریان سازی و ترویج جهاد علمی به عنوان گفتمان غالب کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی و کادرسازی از اولویت های بسیج است

جریان سازی و کادرسازی از اولویت های بسیج است