مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-09سياسي

مبارزه انتخاباتی، بدگویی و کارشکنی نیست


بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در توصیه ای اکید به نامزدهای نمایندگی مجلس و ستادهای انتخاباتی آنان تاکید کردند: «مبارزه انتخاباتی این نیست که به دیگران بد بگویید و کارشکنی کنید.

- بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در توصیه ای اکید به نامزدهای نمایندگی مجلس و ستادهای انتخاباتی آنان تاکید کردند: مبارزه انتخاباتی این نیست که به دیگران بد بگویید و کارشکنی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید روح الله موسوی خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضور مردم پای صندوق های رای و رای به نمایندگان صالح و کاردان را از وظایف شرعی و عقلی آنان می دانستند.

گزیده سخنان ایشان درباره ضرورت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت شان در انتخابات را در ادامه بخوانید.

*یکی از وظایف مهم شرعی و عقلی ما برای حفظ اسلام و مصالح کشور حضور در حوزه های انتخابیه و رای دادن به نمایندگان صالحِ کاردان و مطلع بر اوضاع سیاسی جهان و سایر چیزهایی که کشور به آنها احتیاج دارد می باشد، چه از روحانیون باشند، چه نباشند.

*ملت شریف باید بدانند که انحراف از این امر مهم اسلامی ( انتخابات مجلس شورای اسلامی) خیانت به اسلام و کشور است و موجب مسئولیت عظیم است.

*اشخاصی را که انتخاب می کنید سوابقشان را مطالعه کنید در زمان سابق چه جور بودند در زمان انقلاب چه جور بودند از اول انقلاب تا حالا چه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه انتخاباتی، بدگویی و کارشکنی نیست

مبارزه انتخاباتی، بدگویی و کارشکنی نیست