مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-09سياسي

خراسان شمالی میزبان شهدای گمنام می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی مفتخر است که از تاریخ 19 آذرماه تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در نشست ویژه هماهنگی تشییع شهدای گمنام اظهارکرد: استان خراسان شمالی مفتخر است که از تاریخ 19 آذرماه تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس باشد.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً حضور شهدای گمنام در سطح جامعه باعث گسترش معرفت و بصیرت می شود، گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسمات استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان های استان انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز برای همه یک تکلیف و به عنوان یک نیاز اساسی و حیاتی دانست و افزود: فردا یکشنبه 19 آذر ماه خراسان شمالی میزبان پیکر پاک سه شهید است و مراسم استقبال، شب وداع و تشییع در تمامی شهرستان های استان براساس برنامه زمانبندی انجام می شود.

ناهیدی تصریح کرد: مراسم استقبال از پیکر پاک این شهیدان درشهرستان فاروج، بام و صفی آباد، اسفراین، گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی میزبان شهدای گمنام می شود

خراسان شمالی میزبان شهدای گمنام می شود