مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-09سياسي

اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی منصوب شدند


اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی طی حکمی از سوی استاندار مرکزی منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، در راستای اجرای ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور مأمور اجرای قانون و مسوول حسن جریان انتخابات است که در این خصوص می تواند افرادی به منظور بازرسی و کنترل جریان انتخابات به حوزه های انتخابیه و شعب ثبت نام و اخذ رأی اعزام کند.

هیأت بازرسی انتخابات در سه سطح هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور، هیأت بازرسی انتخابات استان و هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تشکیل شده و به استناد ماده 28 انتخابات مجلس شورای اسلامی و آیین نامه انتخابات مجلس، موظف به نظارت، بازرسی و کنترل حسن جریان همه فرآیندهای اجرایی انتخابات است.

 مهم ترین وظیفه هیأت بازرسی انتخابات، دریافت اخبار شکایات و تخلفات است که علاوه بر هیأت بازرسی انتخابات استان، هیأت شهرستان ها نیز فعال هستند.

 برای هر شعبه یک بازرس، برای هر 15 شعبه یک سربازرس و برای هر 100 شعبه یک بازرس ویژه پیش بینی شده که مسئولیت نظارت، بازرسی و کنترل جریان و فرآیند انتخابات را بر عهده دارند.

  با معرفی استاندار و حکم رییس هیأت مرکزی انتخابات، محمدجواد معصومی به عنوان رییس هیأت بازرسی انتخابات استان مرکزی، علیرضا ملک جانی دبیر هیأت بازرسی انتخابات و علیرضا امانی، علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی منصوب شدند

اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی منصوب شدند