مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-12اقتصادي

200 هزار خانه خالی مربوط به بانک ها در بازار عرضه می شود


200 هزار خانه خالی مربوط به بانک هاست که به مرور به بازار عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش در حاشیه رونمایی از رویداد تبادل فناورانه در حوزه ساختمان و حمل و نقل در محل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در بخش نهضت ملی مسکن 52 هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن تدارک دیده شده است، همچنین 27 نقطه ساحلی برای ساخت شهرهای جدید در نظر گرفته شده است که روز گذشته در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

وی همچنین گفت: در حال حاضر 1.

9 میلیون واحد مسکونی در کشور در حال ساخت است و با استفاده از شرکت های دانش بنیان و روش های صنعتی در ساخت و ساز هم هزینه ساخت کاهش می یابد و هم سرعت ساخت و ساز افزایش می یابد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: صندوق های پژوهش و فناوری در وزارت راه و شهرسازی پیش بینی شده است که برای هر صندوق 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت می کند.

بذرپاش افزود: در راستای افزایش ترانزیت کشور شاهراه های شمال ـ جنوب و شرق ـ غرب و اتصال آنها به خطوط دریایی و ریلی در دستورکار قرار دارد و در این زمینه شرکت های تخصصی که در زمینه تخلیه و بارگیری در بنادر تخصص دارند، در قالب مناقصه به کار گرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار خانه خالی مربوط به بانک ها در بازار عرضه می شود

200 هزار خانه خالی مربوط به بانک ها در بازار عرضه می شود