مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-23سياسي

تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات حریم تهران


فرماندار تهران با اشاره به لزوم نگهداشت حریم های شهر تهران و اهتمام ویژه فرمانداری تهران برای حفاظت از حریم شهر تهران از تشکیل کارگروهی ویژه حریم تهران برای حل مشکلات حوزه حریم خبر داد.

- فرماندار تهران با اشاره به لزوم نگهداشت حریم های شهر تهران و اهتمام ویژه فرمانداری تهران برای حفاظت از حریم شهر تهران از تشکیل کارگروهی ویژه حریم تهران برای حل مشکلات حوزه حریم خبر داد.

احمد قیومی در گفت و گو با ایسنا درباره موضوع حریم شهر تهران و حل مشکلات این حوزه گفت: حریم یکی از موضوعات خاص و قابل توجه در تهران است لذا در دو سال گذشته حریم شهر تهران مورد توجه ویژه فرمانداری تهران بوده و نسبت به نگهداشت و حفظ آن اهتمام ویژه ای شده است ولی مجوزهایی که قبلا در حریم ها صادر شده، حقوق مکتسبه برای افراد ایجاد کرده است و این موضوع ما را هنگام وقوع بحران ها دچار مشکلات دو چندان می کند.

وی افزود: با توسعه شهر تهران متأسفانه حریم آن هنوز مطابق با طرح جامع آنچنان که باید به تصویب نرسیده و بر همین اساس نیازمند بازنگری است، ضمن اینکه اجازه رشد بیشتر دیگر به تهران داده نمی شود.

قیومی ادامه داد: متأسفانه عده ای سودجو در مناطق ممنوعه با تغییر کاربری ها، نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز مانند ویلاها و آلاچیق اقدام می کنند که علاوه بر تخریب کالبد شهری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات حریم تهران

تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات حریم تهران