مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-08سياسي

رییسی: ایران و روسیه بر توقف فوری حملات به غزه و رفع محاصره تاکید دارند


رییس جمهور بررسی و پیگیری توافقات دو کشور در بخش های اقتصادی و تجاری و همچنین بحث و تبادل نظر درباره آخرین وضعیت غزه با تاکید بر ضرورت توقف فوری حملات و رفع محاصره این منطقه را از جمله مهمترین محورهای دیدار خود با رییس جمهور روسیه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی پس از سفر فشرده کاری یک روزه به روسیه حوالی ساعت 3 بامداد امروز جمعه به تهران بازگشت و در سخنانی به تشریح نتایج این سفر پرداخت.

آیت الله رییسی گفت: این سفر فرصت خوبی برای دیدار و مذاکره با رییس جمهور محترم و مسئولان عالی رتبه روسیه بود و در جریان این دیدارها درباره مسائل مورد نظر دو کشور به ویژه در بخش های انرژی، کشاورزی، ترانزیت و همکاری های مسیر شمال-جنوب به عنوان مهم ترین محورهای همکاری میان دو کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

رییس جمهور همچنین موضوع فلسطین را از جمله مهم ترین محورهای مذاکرات با طرف روسی در این سفر عنوان کرد و گفت: اقدام فوری در جهت توقف سریع بمباران ها علیه مردم مظلوم غزه، رفع محاصره این منطقه و احقاق حقوق ملت فلسطین به عنوان نکات اشتراکی و مورد تاکید طرفین در این مذاکرات مطرح شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ایران و روسیه بر توقف فوری حملات به غزه و رفع محاصره تاکید دارند

رییسی: ایران و روسیه بر توقف فوری حملات به غزه و رفع محاصره تاکید دارند