مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-24اقتصادي

کدام خودرو بیشترین کاهش قیمت را داشته است؟


قیمت KMC T 8 کرمان موتور پیش از قیمت گذاری جدید محصولات خودروسازان دو میلیارد و 250 میلیون تومان بوده که پس از اصلاح قیمت ها در اردیبهشت سال جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاونت صنایع حمل ونقل وزارت صمت، گزارشی از کاهش خودرو های پرتیراژ در بازار خودروی کشور ارائه کرده که آن را نتیجه اصلاح قیمت خودرو ها در فروردین ماه سال جاری (پس از نزدیک به یک ماه و نیم ثابت ماندن قیمت کارخانه ای محصولات) دانسته است.

براساس گزارشی که اخیراً وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر کرده، اعلام شده که افزایش قیمت کارخانه ای خودرو در اواخر اردیبهشت ماه توسط مرجع قیمت گذار، زمینه کاهش قیمت ها در بازار را فراهم کرده است.

در گزارش معاونت حمل ونقل وزارت صمت در تحلیل بازار خودرو ها تاکید شده است که کاهش محسوس قیمت ها در بازار خودرو کشور، همراه با رشد قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان در اردیبهشت ماه توسط شورای رقابت رقم خورده و قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی از زمان اصلاح قیمت کارخانه ای توسط شورای رقابت در اردیبهشت ماه سال جاری با افت محسوسی در بازار مواجه شده است.

براساس این گزارش، خودرو های تولید داخل از ابتدای سال گذشته در بازار حدود 52 درصد و قیمت خودرو های مونتاژی حدود 35 درصد افزایش قیمت داشته است، اما روند بازار خودرو از 21 فروردین ماه امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خودرو بیشترین کاهش قیمت را داشته است؟

کدام خودرو بیشترین کاهش قیمت را داشته است؟