مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-25اقتصادي

معلولان و جانبازان نباید پشت در هیچ اداره و بانکی بمانند


رییس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: معلولان و جانبازان نباید پشت در هیچ اداره، بانک و مطب پزشکی بمانند و این در شأن هیچ کدام از این افراد نیست.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: معلولان و جانبازان نباید پشت در هیچ اداره، بانک و مطب پزشکی بمانند و این در شأن هیچ کدام از این افراد نیست.

علی لطیفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سیاست های کلی نظام، در بند 11 بخش شهرسازی و بند 9 بخش ایثارگران اشاره مستقیم به این موضوع شده است که رعایت نیاز و آسایش جانبازان و معلولان در طراحی فضای شهری و اماکن عمومی، مناسب سازی بناها مراکز خدمات عمومی مراکزی شهری، خدماتی، رفاهی و وسایل نقلیه عمومی باید متناسب با وضعیت جسمی جانبازان و معلولان و کسانی باشد که مشکل جسمی و حرکتی دارند.

وی با بیان اینکه برای درک اهمیت هرچه بیشتر مناسب سازی باید خود را جای معلولان، جانبازان و سالمندان بگذاریم، ادامه داد: این قشر از جامعه مانند سایر اقشار حق برخورداری از امکانات جامعه را دارند.

بنابراین تسهیل گری در این حوزه نباید نادیده گرفته شود.

او با توضیح اینکه بهزیستی به عنوان دستگاه متولی احقاق حقوق معلولان باید به موضوع مناسب سازی ورود و مسائل و مشکلات را پیگیری کند، ادامه داد: برای تحقق وظایف محوله در این حوزه باید همه دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان و جانبازان نباید پشت در هیچ اداره و بانکی بمانند

معلولان و جانبازان نباید پشت در هیچ اداره و بانکی بمانند