مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-22فرهنگي

یک کارگردان سینما: فیلم من درباره قتل داریوش مهرجویی نیست بلکه خود بهروز افخمی است


کلیت کار به این شکل است که آقای افخمی اثر خود را تولید خواهد کرد و من هم قصد دارم یک فیلم مستقل بسازم منتها فیلم من درباره آقای افخمی است.

- مهرداد غفارزاده: کلیت کار به این شکل است که آقای افخمی اثر خود را تولید خواهد کرد و من هم قصد دارم یک فیلم مستقل بسازم منتها فیلم من درباره آقای افخمی است.

مهرداد غفارزاده درباره صحبت های بهروز افخمی مبنی بر همکاری اش با این فیلمساز برای ساخت فیلمی براساس قتل هولناک داریوش مهرجویی توضیح داد که قصد دارد یک فیلم مستقل بسازد و سوژه اصلی او هم اصلاً داریوش مهرجویی نیست، بلکه خود بهروز افخمی است.

این کارگردان در گفت وگویی با ایسنا درباره مصاحبه اخیر بهروز افخمی که اعلام کرده با همکاری مهرداد غفارزاده قصد دارد درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش فیلمی بسازد، بیان کرد: با توجه به اینکه دوستان زیادی درباره این همکاری و موضوع آن سوال پرسیدند، لازم است توضیحی بدهم ، چون ماجرا متفاوت تر از آن چیزی است که شرح داده شده است.

او افزود: کلیت کار به این شکل است که آقای افخمی اثر خود را تولید خواهد کرد و من هم قصد دارم یک فیلم مستقل بسازم منتها فیلم من درباره آقای افخمی است.

غفارزاده در این زمینه توضیح داد: چند روز پس از مصاحبه ای که آقای افخمی در شهرک محل سکونت آقای مهرجویی انجام دادند، دیداری با هم داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگردان سینما: فیلم من درباره قتل داریوش مهرجویی نیست بلکه خود بهروز افخمی است

یک کارگردان سینما: فیلم من درباره قتل داریوش مهرجویی نیست بلکه خود بهروز افخمی است