مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 02:052023-12-06سياسي

مسئولان قزوین به دور از حواشی فقط به توسعه استان می اندیشند


برگزاری برنامه هایی در راستای پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر عمل شایسته ای است اما نباید فقط به این کار بسنده کنیم بلکه رسیدن به توسعه نیازمند برداشتن قدم هایی مؤثر است و مجموعه مدیریتی استان به دور از حواشی برای پر کردن خلأها و .

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: برگزاری برنامه هایی در راستای پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر عمل شایسته ای است اما نباید فقط به این کار بسنده کنیم بلکه رسیدن به توسعه نیازمند برداشتن قدم هایی مؤثر است و مجموعه مدیریتی استان به دور از حواشی برای پر کردن خلأها و قرار گرفتن در مسیر درست توسعه مصمم است.

  محمد مهدی اعلایی عصر 15 آذر در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و تجلیل از برگزیدگان که در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: مسیر تعالی و پیشرفت برای استان قزوین مسیر همواری است؛ مزیت های نسبی و حتی در برخی اوقات مزیت های متعلق استان به شکل قابل توجهی بارز هستند.

دانشمندان، نخبگان، صاحب نظران و تلاشگران استان می توانند با نقشی آفرینی در مسیر توسعه نام خود را ماندگار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از دانشمندان، پژوهشگران و اعضای هیأت علمی تقاضا داریم که در حوزه تخصصی خود، مأموریت نقش آفرینی در مسیر تعالی و توسعه استان را متصور بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قزوین به دور از حواشی فقط به توسعه استان می اندیشند

مسئولان قزوین به دور از حواشی فقط به توسعه استان می اندیشند