مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:402023-12-09اقتصادي

پتروشیمی مکران آماده ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی


مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مَکُران گفت: با تلاش های صورت گرفته و با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، بزودی شاهد تولید در شهرک پتروشیمی مَکُران خواهیم بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مَکُران گفت: با تلاش های صورت گرفته و با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، بزودی شاهد تولید در شهرک پتروشیمی مَکُران خواهیم بود.

علیرضا منیری ابیانه در گفت وگو با ایسنا- تصریح کرد: زیرساخت های پایه و آماده سازی شهرک پتروشیمی شامل تسطیح، خیابان کشی، کانال های جمع آوری آب های سطحی، آب و برق دوران ساخت، فضای سبز و فیبر نوری و مخابرات 100 درصد با هزینه ای بیش از 500 میلیارد تومان تکمیل شده است.

وی افزود: عملیات ساخت شهرک پتروشیمی مَکُران در پی مصوبه هیات دولت برای انتخاب سومین قطب پتروشیمی کشور (بعد از ماهشهر و عسلویه) و انتخاب منطقه آزاد چابهار از میان مناطق مستعد در اواخر سال 1391 آغاز و در طرح اولیه استقرار 18 واحد بالادستی صنعت پتروشیمی پیش بینی شده بود.

مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مَکُران با اشاره به اهمیت بهره گیری از مزیت های رقابتی و نسبی کشور در راستای هوشمند بودن اَبَر پروژه ها گفت: در این راستا از یک مشاور بین المللی و طراز اول جهانی کمک گرفته شد و با مطالعات مفصلی که صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی مکران آماده ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی

پتروشیمی مکران آماده ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی