مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-25بين الملل

آتش بس غزه در یک نگاه


فلسطین دوباره در صدر مسائل جهان قرارگرفته و سیاست نسل کشی و هولوکاست و تروریسم دولتی اسراییل علیه فلسطینیان در برابر دوربین های زنده، جهان و جهانیان را متوجه مشکل اصلی کرده است: - تداوم اشغال فلسطین.

در نبردی نامتقارن میان اسراییل و ملت و مقاومت فلسطین، اگر اینها موفقیت نیست، پس چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آتش بس غزه در یک نگاه عنوان سرمقاله شماره امروز روزنامه ایران به قلم دکتر حسین جابری انصاری است که در ادامه می خوانید: 1.

اسراییل 40 روز حجر و شجر و بشر (سنگ و درخت و انسان) غزه را جنون آمیز بمباران کرد اما نه تنها نتوانست حماس را ریشه کن کند، ناچار شد با این جنبش برای آتش بس موقت توافق کند.

حتی یک اسیر اسراییلی را نتوانست آزاد کند و اینک در ازای هر اسیر اسراییلی، 3 اسیر فلسطینی آزاد می شود.

2.

اسراییل در آغاز جنگ اعلام کرد از ورود آب و نان و انرژی به غزه ممانعت می کند و حال در توافق پذیرفته است که نیازهای اولیه مردم غزه وارد این منطقه شود.

ده ها نظامی و شمار بسیار زیادی از تانک ها و تجهیزات نظامی خود را از دست داد اما تنها توانست در مناطق پیرامونی شمال غزه پیشروی کند.

3.

اسراییل سال ها کوشیده است غزه را از کرانه باختری جدا کند، اما اینک مردم و مقاومت در غزه بمباران شده و شهید می شوند و در عملیات تبادل، اسرای فلسطینی اهل قدس و کرانه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش بس غزه در یک نگاه

آتش بس غزه در یک نگاه