مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-17حوادث

ماجرای عجیب جیب بری خانم 47 ساله در سنندج!


رییس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری یک زن جیب بر 47 ساله و سابقه دار در خبر داد و اظهار داشت: پس از شکایت مردمی و اعلام سرقت با تلاش کارآگاهان پلیس این سارق سابقه دار شناسایی و بلافاصله بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیر یک خانم جیب بر 47 ساله با سرقت بیش از 5 میلیارد ریال طلا در سنندج خبر داد.

سرهنگ فرامرز شاکری در گفت وگو با تسنیم از دستگیری یک زن جیب بر 47 ساله و سابقه دار در خبر داد و اظهار داشت: پس از شکایت مردمی و اعلام سرقت با تلاش کارآگاهان پلیس این سارق سابقه دار شناسایی و بلافاصله بازداشت شد.

 وی با بیان اینکه این زن سارق، طعمه هایش را در طلافروشی ها و مکان های پرتردد انتخاب می کرد، گفت: 2 مالخر در این رابطه بازداشت و بیش از 500 میلیون تومان طلا از آن ها کشف شده است.

رییس پلیس آگاهی استان کردستان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس ادامه داشته و کسانی که در یکسال گذشته طلاهایشان در سنندج به سرقت رفته می توانند به پلیس آگاهی مراجعه کنند، تصریح کرد: شهروندان اموال گران قیمت را در کیف هایشان نگهداری نکنند و زمانی هم که برای خرید در معابر شلوغ و عمومی حضور پیدا کرده، مراقب کیف هایشان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب جیب بری خانم 47 ساله در سنندج!

ماجرای عجیب جیب بری خانم 47 ساله در سنندج!