مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-26سياسي

خدمات شهرداری رشت در مناطق مختلف عادلانه توزیع شود


در جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت اعضای شورا بر توزیع عادلانه خدمات شهرداری در مناطق مختلف به خصوص مناطق محروم و کم برخوردار تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز در یکصد و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری رشت پیرامون هرس درختان سطح شهر اظهار کرد: از شهردار رشت تقاضا دارم تیم کارشناسی را مبنی بر شناسایی درختان پُرخطر سطح رشت انتخاب کنند تا با انجام تمهیدات مناسب از بروز حوادث ناگوار در روزهایی که وزش باد شدید وجود دارد جلوگیری شود و خدای ناکرده همشهریان به لحاظ مالی و جانی آسیب نبینند.

  تعیین تکلیف پل های عابر پیاده رشت در اسرع وقت رییس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر توزیع عادلانه خدمات شهرداری در محلات رشت، بیان کرد: در جلسه گذشته شورا که شهردار رشت به دلیل حضور در جلسه دیگری در صحن شورا حضور نداشت، مباحثی پیرامون ساماندهی دستفروشان مطرح شد و قرار بود در جلسه امروز شورا با حضور شهردار و مدیران شهرداری رشت این مهم بررسی شود.

  وی با اشاره به اینکه وضعیت پل های عابر پیاده رشت موضوع دیگری بود که در جلسه پیشین شورا پیرامون آن تذکر داده شد، افزود: وضعیت پل جانبازان رشت مدت هاست که مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهرداری رشت در مناطق مختلف عادلانه توزیع شود

خدمات شهرداری رشت در مناطق مختلف عادلانه توزیع شود